Сучасна робота практично в будь-яких галузях професійної діяльності завжди означає роботу на комп’ютері.
Оператор комп’ютерного набору – це людина, яка вводить інформацію в комп’ютер та працює виключно з комп’ютерною технікою.
У процесі інформатизації суспільства ми втратили почуття міри і забули, що комп’ютер призваний був допомагати людині в першу чергу у трудовій діяльності.
Давайте спробуємо собі уявити роботу сучасного офісу або банку без використання комп’ютерної техніки та локальної мережі, принтерів і факсів… Відповідь на поставлене питання очевидна.
Ми так уже звикли до інформаційних технологій і коли знімаємо гроші зі своєї картки з банкомату навіть не замислюємося над тим, що на іншому «кінці дроту» знаходиться людина-оператор, яка вносить дані у клієнтську базу даних, забезпечує автоматизовану обробку рахунків.
Коли ви «потрапляєте» у глобальну мережу пам’ятайте, що хтось забезпечив вам можливість користування останніми досягненнями цивілізації.
Цікаво???
Отож, в процесі навчання ви обов’язково навчитесь:
– Створювати сайти, відеоролики.
– Обробляти фотографії за допомогою Adobe Photohop.
– Створювати плакати, буклети, візитівки, публікації.
– Працювати з комп’ютерними мережами та в мережі інтернет.
– Навчитеся доскольнально працювати у текстовому редакторі Word.
– Навчитеся доскольнально працювати з табличним процесором Excel та базами даних.
– Створювати презентації та фотоколажі.
Секретар керівника
Якщо театр починається з вішалки,
то будь-який офіс – з секретаря.
Він перший, кого бачить відвідувач, що прийшов в установу, перший, з ким зустрічається, починаючи свій робочий день, керівник, перший, хто відповідає на телефонні дзвінки.
Секретар – професія, що входить до п’ятірки найбільш затребуваних на ринку праці.
Кваліфікований секретар – права рука керівника, його незамінний помічник і, звичайно ж, обличчя фірми.
– Прийом відвідувачів.
– Ведення діловодства.
– Досконале знання роботи із технічними засобами.
– Планування робочого дня керівника.
– Прийом телефонних дзвінків.
– Організація прийомів і нарад.
– Замовлення готелів і авіаквитків.
– Замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу та ін.